Jag behöver hitta hem

Idag har jag tänkt och tänkt. Jag har tänkt på vart all energi egentligen tar vägen, och på varför jag ger ut så mycket av den till andra och annat och behåller så lite till mig själv.
Jag vet inte om jag hittade några svar, jag hittade nog mest en massa frågor. Men jag kom också på att det var länge sedan jag ställde några frågor, och att det kanske var dags att börja göra det igen.
I slutet av nästa vecka åker jag på ett manuslabb för cross media. Då ska jag jobba med mina projekt, fokuserat föhoppningsvis, i fyra dagar. Det ser jag verkligen fram emot. Jag ska ta mig tid och lägga min energi mest på mig.
Det är dags att hitta hem.

Kommentera

