Ny fas!

Jag har inte varit så aktiv på den här bloggen på senaste tiden – av olika skäl. Dels har jag haft väldigt fullt upp med roligt jobb – bland annat med transmedia-projektet Granny’s Dancing on the Table (på facebook här), och dels är det för att jag håller på att planera för framtiden för den här bloggen på olika sätt.

Jag har en idé om att utveckla en ny sajt/blogg som ska vara mer centrerad kring den värld mina berättelser utspelar sig i, med dess karaktärer och teman. Jag har också en idé om att den ska innehålla mer tecknat material: Jag tecknade mycket när jag var yngre och vill gärna ta upp det igen.

Den nya sajten kommer troligtvis i feb/mars, och på den här bloggen kommer jag fram tills dess att berätta om hur processen går. Jag har också planer på att översätta Jag är skillnad till engelska – detta kommer jag att berätta mer om efter hand!

Fick en sån himla längtan igår efter att se den här videon!

2 svar to “Ny fas!”

  1. Jag vill läsa ”Jag är Skillnad” !! Hur kan jag få göra det?

Kommentera

