Rekreation

Rekreation. Intressant ord.
Det är vad jag håller på med just nu. Jag rekreerar mig. Återskapar. Backar bandet. Det är en massa glimtar. Bilder från alla perioder av mitt liv, bilder som jag sätter upp på en tavla. En tavla som innehåller allt.
Så att jag kan se den. Helheten.

För jag ska försöka att aldrig mer tappa bort mig själv. Inte svika, inte vika undan. Jag vill aldrig nånsin mer bli inlåst. Av mig själv.

Det jag har och upplever just nu är ovärderligt och kan aldrig vägas upp av något sammansmältande, någon trygghet.

Friheten syns där långt borta. Friheten. Fatta!🙂

Ett svar to “Rekreation”

  1. […] som sagt, över friheten jag känner just nu. Jag suger på den som om den vore en karamell som jag […]

Kommentera

