Utmanad

Det händer så mycket nu att jag knappt hinner samla tankarna mellan varven. Kanske är det inte heller möjligt.
Jag som brukar analysera en massa hamnade plötsligt i en situation där jag bara tänkte: Nä. Ingen idé att fundera på det här. Ingen idé att försöka tänka ut ett svar, en lösning, en väg. Jag får bara se vad som händer, hur det kommer kännas.
Idag är jag märkligt befriad från tankar. Stan och fika och filmkväll står på agendan. Den här helgen har känts som en av de längsta i mitt liv.

Tror att mitt behov av att kontrollera världen och verkligheten står inför att bli ordentligt utmanat.

Lite söndags-Muse

Kommentera

