Livet med stort L

Det är nåt med VNV Nation som får mig att tänka på livet. Livet med stort L.

Jag tycker så mycket om det. Fast att det är så krångligt nästan jämt.🙂

Älskar hur musik, liksom dofter, kan ta en tillbaka i tiden. Just nu lyssnar jag på The Farthest Star, och den är mycket hösten 2007 för mig. Det var en virrig tid. Som förutom massor, massor med jobb bestod av manuset jag skrev på.. om Jonathan, av Jonathans IRL-inspirationskälla och dennes mycket intressanta blogg, av en galen och rolig dansk 22-åring som dansade i mina drömmar, av Mindless Self Indulgences atarisnygga sångares fulaordspottande som outlet för frustrationen av ett liv som kändes lätt ohanterligt.

Såna där perioder kan man se tillbaka på med nån slags kärlek även fast de var jobbiga att uppleva. Och tur är väl det.

VNV Nation är som en filt.🙂

Kommentera

