Klä ut sig

Synd att man inte kan klona sig. I så fall hade jag skickat ett ex av mig till Glitter and Naughtiness Christmas Extravaganza i Köpenhamn den 19e, samtidigt som ett annat jag gick på ElectriXmas.

Jag skulle förresten kunna passa på att låta ett av mina jag gå ut och skaffa lite fler vänner, för det skulle jag vilja ha, medan mitt andra jag satt hemma framför datorn och författade berättelser och blogginlägg. Det skulle vara väldigt viktigt att informationsöverföringen mellan de olika versionerna av mig var omedelbar, sömlös, gärna i realtid – men inte på nåt sätt som skulle störa mina tankar, utan som bara skulle ge mig den sköna känslan av att veta att jag upplevde allt jag ville, så att jag lättat kunde grotta ner mig ordentligt i skrivandet.
Överdrivna förväntningar på livet? Inte jag väl?

Jag tycker förresten att det är bra att man kommer till min blogg om man söker på ”klä ut sig”. Det är rätt! Lite konstigare är det att man också kommer hit via söktermen ”tivoligubben”… Förklara, nån!?

Sist jag klädde ut mig var i alla fall förra veckan när vi hade after work med Amerika-tema. Jag klädde ut mig till tjej.

Fick ju inte med min fantastiska rosa lackväska på bilden, och inte handskarna heller. Så går det när man fotar efter man har kommit hem i stället för innan man går ut..! Jag brukar tänka att jag ska dokumentera lite innan men sen blir det såklart alltid bråttom iväg. Jaja. Och just det, jag hade tänkt att ha fejk-tatueringar, men jag hittade inga i leksaksaffären! Kollade lite i några tatueringstidningar på Pressbyrån och tänkte att det hade varit coolt om de hade lite fejk-tatueringar som giveaways i tidningen, men det hade de inte märkligt nog! ^^

Oskarpt foto i dammig spegel – kan det bli bättre?

Lite uttjatat har det väl börjat bli, RuPauls uttalande ”We’re all born naked, and the rest is drag” men det gör det ju inte mindre bra för det!

Kommentera

