Sjuktråk

Jag skulle egentligen till Köpenhamn idag och se en film på CGLFF, men jag är sjuk så det blir inget. Trist. Såg fram emot att gå på mysiga biografen Gloria! Men den finns ju kvar.

Har i stället ägnat mig åt att se Sämre än djurSVT Play och recensera den på Sodomi, det är svårt att låta bli. Den var bra, så se den!

Är förfärligt uttråkad. Funderar på att försöka ta mig till Apoteket och videobutiken.

Förresten, efter långt om länge har jag signat upp mig på Twitter, användarnamnet är Transcenders. Allt för att stävja tristessen. Men har inte riktigt kommit in i det än…

Kommentera

