Mums-fest!

Jag är precis hemkommen från Mums releasefest på Diesel Store. Det var, för att uttrycka det som andra skulle ha gjort, fabulöst!

Nya tidningen Mums (som flera från Bögjävlar-gänget står bakom) gav vid en första genombläddring ett bra intryck. Särskilt gillade jag sektionen där Leila K approachade Stockholm city för att bedöma emokids. Ja,❤ emokids!

Får läsa tidningen lite nogare sen!

Cabaret blev det också med The Mumsettes. Finfina grejor…

Mumsettes1

Mumsettes2

Och lite dans till Jane’s Addiction’s Been caught steeling. Weehoo!!

Medan de andra dansade vidare i natten (på Babels Darkroom) cyklade jag glad hem för att rädda morgondagen. Man ska lämna när allt är på topp!

Ett svar to “Mums-fest!”

  1. […] välförtjänta hyllningen av Mumset! Jag skrev ju om releasefesten för tidningen Mums på Diesel Store i höstas, men känner att jag inte har gjort själva tidningen rättvisa. Nu har […]

Kommentera

